Region
25. 12. 2011
Kasni primena strategije
Beograd - Ministar kulture, informisanja i informacionog društva Predrag Marković izjavo je FoNetu da Vlada Srbije u izbornoj godini neće moći do kraja da sprovede Medijsku strategiju i da ga "brine" što se kasni sa čitavim nizom sistemskih rešenja.
Ide izborna godina i dogodiće se to da Vlada ne može da je sprovede do kraja, precizirao je Marković i napomenuo da se "uvek to dešava" kada su u pitanju bliski rokovi.
Marković je naglasio da on "sigurno neće biti na sadašnjoj poziciji za četiri meseca", ali je istakao da, u okviru Ministarstva, poseban sektor već mesecima radi na pripremi zakonskih i podzakonskih akata koji će biti u skladu sa Medijskom strategijom.
"Predviđen je čitav niz sistemskih rešenja i sa njima se kasni", ukazao je Marković, koji smatra da "treba biti pošten" i reći "da smo u zemlji, u kojoj se već godinama i decenijski kasni, možda mi malo preosetljivi".
Umesto da se diže tenzija zbog odlaganja od nekoliko meseci, "možda je bolje da se posvetimo tome da iskoristimo ono što imamo na raspolaganju", dodao je Marković i objasnio da, kada su u pitanju mediji, misli na "podizanje profesionalizma".
"Ja sve vreme govorim da nije država najveći problem medija, već reklamne agencije po definiciji najviše utiču kada je nesređeno stanje", ocenio je Marković.
"Drugo je nedostatak jasnih profesionalnih standarda koji su opšteprihvaćeni", dodao je Marković, koji smatra da je "to naš najveći problem od kojeg trpe i sami mediji i građani, što je u ovom slučaju mnogo važnije".
On je potvrdio i da se odlaže proces digitalizacije, jer se "kasni sa stanovišta ulaganja u opremu".
Marković je ocenio da je to šteta, jer bi digitalizacija podigla kvalitet tv programa, posebno što se javno preduzeće Emisiona tehnika "potpuno osposobilo da radi ove poslove".
Nema komentara.