Region
06. 05. 2012
Mediji u kampanji
Beograd - Oko polovine tekstova u štampanim medijima o izborima bilo je nepotpisano, a trend je nepostojanje novinarskog izvora, pokazao je monitoring medija u predizbornoj kampanji, koji je predstavljen tokom Izborne noći u Medija centru.
Izmedju 70 i 80 odsto tekstova bili su izveštaji, odnosno vesti, rekao je predstavnik istraživačke grupe BIRODI Zoran Gavrilović i dodao da je najviše nepotpisanih tekstova bilo u dnevnim listovima Blic i Pravda. Prema njegovim rečima, tokom kampanje je uočen i visok procenat pozitivnih tonova u izveštavanju u predizbornoj kampanji.
"Naročito su pozitivno predstavljane najveće stranke. Što je njihov rejting bio veći, izveštavanje je bilo pozitivnije", rekao je Gavrilović.
Problem Srbije je što se politika "pi-ar-izuje", što nije dobro za ovako mladu demokratiju, ocenio je on.
Prema njegovim rečima, trend izveštavanja u kampanji bio je da štampani mediji preuzimaju stranačka saopštenja i puštaju ih kao vesti.
U razgovoru sa novinarima saznali smo da nepotpisani tekst najčešće znači da se novinar ne slaže sa naslovom, naveo je Gavrilović i upozorio da to nanosi štetu šteti integritetu medija.
Nema komentara.