Tehno
11. 10. 2012
Lenovo najprodavaniji brend
Beograd - Kineski proizvođač kompjutera Lenovo prestigao je po prodaji američki Hjulit Pakard (HP) i tako postao najprodavaniji računarski brend u svetu.
Prema podacima Gartnera, kompanije koja se bavi analizama i istraživanjima u svetu informacionih tehnologija, Lenovo je prvi put u istoriji te kompanije postao najprodavaniji računarski brend, smenivši na prvom mestu HP koji je tu poziciju držao prethodnih šest godina.
Udeo Lenova u svetskom tržištu računara dostigao je 15,7 odsto, dok je udeo HP-a iznosio 15,5 odsto pošto je prodaja američke kompanije pala za 16 odsto. Na trećem mestu po prodaji računara u svetu je američka kompanija Del, dok je četvrto mesto zauzela kompanija sa Tajvana Asus.
Istraživanje Gartnera pokazalo je da je prodaja računara u svetu u trećem kvartalu pala za 8,3 odsto. Ukupno je prodato 87,5 miliona kompjutera, i to je prvi put za poslednjih 11 godina da je zabeležen pad prodaje u toj industriji.
Analize pokazuju da je Lenovo jedina od četiri najveće svetske kompanije u tom sektoru koja je zabeležila rast prodaje. Kompanija je zabeležila rast prodaje od 9,8 odsto, odnosno 13,8 miliona prodatih računara.
Predsednik i izvršni direktor kompanije Lenovo, Jang Juanđing rekao je da podaci koje su analitičari objavili danas potvrđuju da je kompanija Lenovo nastavila da se razvija na tržištu i da je njihova formula za uspeh – jasna strategija, inovativni proizvodi, odlično poslovanje i jak, raznovrsni, globalni tim.
"Znamo da je računarsko tržište veoma konkurentno, ali čvrsto verujemo da postoji prostor za konstantni rast profita u ovom domenu. Kompanija Lenovo i dalje teži da postane istaknuti lider u svetskom tržišnom udelu prodaje računara i u PC+ eri. To obuhvata računare, tablete, smart telefone, smart televizore, cloud računarstvo i računarstvo za preduzeća. Naš cilj je da kompanija Lenovo postane ne samo vodeći PC+ brend, već i jedan od najuglednijih kompanija u svetu.
Naš cilj je da ostvarimo dugoročni, profitabilni rast, dok polako ulazimo u PC+ eru. Da bismo ovo postigli, imamo jasnu strategiju i korak po korak gradimo kompaniju koja je istovremeno globalno povezana i potpuno lokalizovana", rekao je Juanđing.
Nema komentara.